استاتوس های جدید
تاريخ : شنبه 20 مهر 1392 | 9:51 | نويسنده : katayun-alone

 

.

من وبابان خیییلی راحتیم!!

مثلا..

پریروز (ک تا اطلاع ثانوی ارسال مسدود بود!!) بابابام داشتیم نون بیار کباب ببربازی میکردیم

من فرز بودم وهمش میزدم پشت دستش!!

آقا چشمتون روز بد نبینه..

یِیهو قاطی کرد ی کشیده محکم خابوند وگفت تو بردی،بسه دیگه خسته شدم بقیش واسه بعد!!

خیلی راحتیم نه؟؟؟

.

.

آخه این چه وضعشه؟؟؟؟؟

شلوار پاره مُده لباس پاره مده پیرهن پاره مده اون وقت من این همه جوراب

پاره دارم مد نیست دوستان

بیایید با دست به دست هم دهیم به مهر جوراب پاره را کنیم مد مهر

.

.

.

امروز خواهرمو رسوندم دانشگاه

آخرش که داره پیاده می شه با یه صدای نازکی می گه چقد شد اقا!!!!

اول یه پشت دست زدم تو دهنش بعد بهش یاد اوری کردم که برادرشم

خواهره گیجه ما داریم؟؟ ولی خدایی غیرت و حال کردی؟؟؟؟

صداشو نازک می کنه بی ادب icon smile استاتوس های خنده دار و قشنگ مهر ماه))

.

.

اصلا” چه معنی میده وقتی زنتو صدا کنی. بگه دارم ویندوز عوض میکنم ؟

کل جذابیت زن به خنگول بودنشهههه !

.

.

اخه پاستیل و پفک و لواشک چیه؟ سوسول بازیه!

مرد اونیه که دست عشقشو بگیره ورداره ببره کله پاچه ای

هی لقمه بگیره زبون گوسفندرو بعد روشم آبلیمو بریزه بزاره دهن عشقش icon neutral استاتوس های خنده دار و قشنگ مهر ماه

.

.

یادش بخیر لذتی که تو دویدن به سمت سرویس مدرسه بود

تو هیچ چیز دیگه ای نیست و نخواهد بود.هییییییــ

.

.

امروز یه گاری دیدم که

بهش پلاک بود!

واقعاً واسه یه ربع هنگِ هنگ بودم!!!

میگم فکر خوبیه ماشینارو بفروشیم بریم گاری بخریم، آلودگی نداره، تو ترافیک نمیمونه

از بابت جریمه و ورود ممنوع و چراغ قرمزم که خیالمون راحت راحته!

دختره تو پروفایلش نوشته دوست داشتم اگر قرار بود شی باشم، قلم می شدم

اگر قرار بود حیوان می شدم عقاب می شدم

اگر قرار بود حس می شدم، محبت می شدم

بش گفتم اگه قرار بود آدم میشدی چی میشدی؟؟؟

کلی بد و بیراه بم گفت

.

.

پسر خاله ام مدارکشو داده واسه ترجمه که بره خارج

بعد اومده خونه ما میگم چایى میخورى یا شربت؟؟؟

میگه قهوه ترک اگه دارى بیار ، تلخ لدفن !!!! icon neutral استاتوس های خنده دار و قشنگ مهر ماه

حالا تا هفته پیش خاکشیرو با آفتابه سر میکشیدا

.

.

من هنوزم در عجبم که قارچ خور چطوری با سرش آجرو می شکوند

ولی وقتی به لاک پشت می خورد می مرد

.

.

هروقت تو خونه با پیشوند “پسرم” صدام میکنن یا ماشین مونده تو کوچه که باید بیارمش تو

یا یه چیز بالای کابینت مونده که دست مامانم بهش نمیرسه

یا آشغالا رو باید بذارم دم در

.

.

تا ده سالگی هر شلواری که بپوشی سر زانوهاش سوراخ میشه؛

از ده سالگی تا آخر عمر هم همین پروسه روی خشتکت اجرا میشه

ﻣﺎﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺗﺎ ﺩﻡ ﺻﺒﺢ ﺑﯿﺪﺍﺭﯾﻢ ﺗﺎ ﻟﻨﮓ ﻇﻬﺮ ﺧﻮﺍﺑﯿﻢ

ﻣﺸﮑﻞ ﺍﺯ ﺑﯿﮑﺎﺭﯼ

ﻭ ﺑﯽ ﺧﻮﺍﺑﯿﻤﻮﻥ ﻧﯿﺴﺖ

ﻣﺎ ﺫﺍﺗﻦ ﺍﻣﺮﯾﮑﺎﯾﯽ ﻫﺴﺘﯿﻢ..ﺑﺪﻧﻤﻮﻥ ﺑﻪ ﻭﻗﺖ ﺍﻣﺮﯾﮑﺎ

ﺗﻨﻈﯿﻤﻪ

ﭼﮑﺎﺭ ﮐﻨﯿﻢ ﻃﺒﯿﻌﺘﻤﻮﻧﻪ ﺩﯾﮕﻪ

.

.

یادمه یه روز ﺩﺑﯿﺮ ﺭﯾﺎﺿﯿﻤﻮﻥ ﺍﻭﻣﺪ گفت : ﺷﻤﺎﻫﺎﻡ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﻧﻤﺮﻩ ﻫﺎﺗﻮﻥ ﮔﻞ ﮐﺎﺷﺘﯿﺪ ، ﺩﻓﻌﻪ ﺩﯾﮕﻪ

ﻣﻦ ﮔﻔﺘﻢ : ﺩﺭﺧﺖ ﻣﯿﮑﺎﺭﯾﻢ !

ﺗﻌﺮﯾﻒ ﮐﺮﺩﻥ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﺩﯾﮕﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﺑﺎ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ به نفس ﮐﺎﻣﻞ ﺭﻓﺘﻢ بیرون !

.

.

به تبلیغات جدید انتشارات کنکوری و به اسامیشون دقت کردین؟

گردوی دانش.کلاغ سفید

امروز فرداست که کتابهای انتشارات جدیدترم بیاد مثلا

انگورعلمکره الاغ داناغاز نارنجی!!!!

 


var showTweet = true;

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: